Slavske - Vyshkiv - a two-day hike

Route from Slavske through the local mountains to Vyshkiv. Or vice versa.
Start from: Slavsyke - Finish in: Vishkiv
29.1 km
2 days
Level: Beginner
Interesting on the route: Вода
Weather forecast in settlements around the route:
Easy hiking from Slavske to Vyshkiv.

3D video animation of this route

Comments
Vasyl Panas - 2023-10-22 07:56:34
Тут і вчителя не треба, також перечитав три рази
Viktor Krojz - 2023-10-21 18:11:13
Моя жінка, вчителька, поки читала зі мною ледь зі сміху не померла, за історію 5, за сам лист 2
Олексiй Кунець - 2023-10-21 17:21:48
Це була чудова пригода, пройшов цей маршрут зі своїми друзями і псом Лакі з Славське за два дні, йшли перший раз багато чого не знали, в перший день зручно заночували в Колибі. На другий день дійшли до Притулок туриста де повечеряли наготували дров робили намет і вже б лягали спати але випили того карпацького вина почули що буде гроза і вирішили йти в ночі. В нас не було дощовиків і нічого щоб заховатись від дощу, в нас було 2 ліхтаря й одна світодіодна лєнта кілька келехів сміливості на 7 людей і Лакі. І все булоб добре якби серед ночі в нас не закінчилась догода, ми спустились в долину і почали йти по річці до села. Чим дальше ми йшли тим було ваще а щей почався дощ ми заховались під деревом накрились палаткою яка не допомагала вода в нас закінчилась і ми вже пили дощ аже в нас була вода в якій скупався Лакі. Перечекавши зливу ми дійшли до сила це була 4 година ночі. Ми були голодні мокрі та хотіли спати. Але на превеликий жаль всі готелі були закриті та ми вже не знали що робити, але тут нас врятував Тарас "таксист-099 373 5205" який пів 5 ранку приїхав за нами з причепом ми погрузити туди наші рюкзаки й він нас завіз до Долини посадив на автобус і ми заїхали до дому. Це була не забуття пригода і більшості з нас все сподобалось. беріть з собою фона ріки і не взувайте шкіряних мештів в гори. А я чикаю свій наступний похід.
Andrii Asiutin - 2021-11-01 14:21:22
Були у Славське тільки один день, тому вирішили піднятися на Високий Верх та назад. Дорога до гори Плай більш менш непогана. Після чого є участок, де часто іздять трактори, тому утворюються болота, які не так і просто пройти. Дальше дорога досить непогана, особливо восени - гарні краєвиди. Тому однозначно рекомендую.
Oleksandr Hozhenko - 2021-07-08 20:15:49
Маршрут максимально легкий, запросто проходиться за день. Все впирається в транспорт в\із Вишкова (хоча якщо стартувати з самого ранку зі Славського то на автобус в Франківськ ~17 годині цілком встигаєте). Розтягувати на 2 дні - лише ускладнити через відсутність води від писаної криниці практично до кінця маршруту