Немає коментарів
Тунель є частиною старої траси перегону Волосянка-Закарпатська-Щербин і
має довжину близько 250 метрів. В кінці 80-тих років залізничну колію
було перенесено на нову трасу, тому колію на старому ході перегону було
демонтовано, охорону з тунелю знято і зараз через нього проходить дорога
якою ВОХРи добираються на пост біля порталу нового тунелю. Що є
причиною зміни траси перегону достеменно невідомо, адже старий і новий
хід перегону мають практично однакову довжину - 2830 і 2860 метрів
відповідно, тобто складний профіль колії з ухилами до 30 тисячних не
змінився. До того ж на новій трасі збудовано два тунелі загальною
довжиною 1530 метрів, що у 6 разів більше ніж на старій трасі.
Немає коментарів
Тустань — середньовічна наскельна фортеця-град і митниця ІХ—ХVІ століть, давньоруський наскельний оборонний комплекс, залишки якого розташовані в Українських Карпатах (Східних Бескидах), у Сколівському районі Львівської області, поблизу с. Урич, що на південь від міста Борислава та південний схід від селища Східниця. Унікальна пам'ятка історії, археології, архітектури та природи розташована серед лісового масиву Підгородцівського лісництва і входить до складу Державного історико-культурного заповідника «Тустань».
Тустань була оборонним та адміністративним центром, а також митним пунктом на важливому соляному шляху, що вів з Дрогобича на Закарпаття та до Західної Європи.
Тустань була оборонним та адміністративним центром, а також митним пунктом на важливому соляному шляху, що вів з Дрогобича на Закарпаття та до Західної Європи.
Немає коментарів
Гарний краєвид на Чорногірський хребет.