Якщо у вас виникли проблеми з мобільним додатком

Деякі користувачі мобільного додатку “В Похід Карпатами” повідомили про проблеми та помилки.

Для вирішення цих проблем будемо спілкуватися та робити деякі тести, щоб визначити джерело проблеми і вирішити її.

На даний момент відомо про 3-4 проблеми, всі вони стосуються старих телефонів (2 роки або більше) і нестачі оперативної пам’яті.

Якщо у вас щось не працює, додаток видає помилку та завершується, або просто все закривається:

  1. Зареєструйтеся як бета-тестер.
    Це проста процедура. Дасть вам можливість запустити тимчасову бета версію програми, а мені надійдуть повідомлення з описом проблем, які у вас виникли.
    Щоб зареєструватися тестером, перейдіть за посиланням https://play.google.com/apps/testing/com.gelembjuk.mytrekking та погодьтеся бути тестером.
  2. Видаліть додаток з телефону та встановіть знову.
    Під час перегляду сторінки додатку у Play сервісі вам буде вказано, що це бета-версія.
  3. Запустіть додаток та перевірте чи щось змінилося.
    Якщо проблема все ще існує, напишіть емейл на vpohid.com.ua@gmail.com . Опишіть проблему, вкажіть який у вас телефон. Паралельно з цим я отримаю опис помилки, яка виникла у вашому телефоні (в більшості випадків).


Ви можете допомогти розвивати цей проєкт. Найпростіше, що ви можете зробити це підписатися на канали та сторінки в соціальних мережах

Встановіть мобільний додаток для подорожей Карпатами

2 коментарі до “Якщо у вас виникли проблеми з мобільним додатком”

Залишити відповідь до Олександр Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *